BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Saturday, June 6, 2009

minggu org kawen...

sepanjang 2 minggu ini banyaklah undangan untuk menghadiri kenduri kawen..... almaklumlah... cuti sekolah.. memang dah jadi trend org melayu,pantang ader cuti panjang sket je nak buat kenduri kawen..

bukannya aper,.... ader kelebihan gak,kalau buat time  cuti sekolah, maka ramailah saudara mara yg datang kenduri...senang nak jemput.... masing2 free time cuti sekolah...
ader gak member2 aku yg dah start bertunang, dan ader dah yg start kawen..
yg kawen tu budak pompuan arr... yg bertunang tu budak laki... kalau pompuan kawen awal xper,laki x boleh.... sebab nak bagi makan anak bini bukannya senang... atleast 4 tahun kerja baru kawen....
sepanjang cuti sekolah ni jugaklah banyak budak2 berkhatan.... teringat aku maser kecik2 dulu.. cuak gak arr nak berkhatan.... budak lah katakan... aper yg aku tau maser tu.
but anyway.... selamat berbahgia kepada semua mmber2 yg sudah @ tengah kawen, aku ucapkan selamat pengantin baru, nnti kalau aku nak kawen aku jemput korang....
insya allah aku x luper....
hehhehhe

0 comments: