BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Thursday, July 30, 2009

Teringat kat sekolah lama….MRSM kuala kubu bharu

Semalam(rabu).. aku dapat call daripada ingress technology, diorang suruh aku dating interview hari jumaat ni,pkul 9 pagi…. Punyalah seronok aku…. Tak tau nak kata… hehehehe,walau pown jauh sket, aku tak kisah,lepas dapat call tu… aku terus mandi,start moto pastu mak aku ingatkan aku, dier suruh antar adik aku g ko-kurikulum kat sekolah kebangsaan dier, so.. aku amik adik aku dari sekolah agama, pastu antar g sekolah kebangsaan…. Lepas antar adik aku, aku terus g bukit beruntung,area rawang gak arr… sesat gak arr aku cari tempat interview tu, aku ni jenis suka survey tempat dulu, sebelum hari kejadian, aku taknak lak sesat maser g sana… maklumlah, aku nak mintak kerja.. bukan nak main2, hehehehe, lebih kurang setengah jam… barulah aku dapat cari tempat tu,jauh gak rupanya… tapi aku tak kisah,segan gak arr sebabdah lama duduk umah… x der kerja,bukan tak nak, tapi malas sket… Lepas aku survey tempat aku g sembahyang asar jap,lepas selesai menunaikan solat kat surau kecik, tapi dijaga dengan baik(ni yg aku suka,daripada..masjid ygbesar tapi x terjaga…).. aku terus berfikir, nak pegi mana pulak lepas ni???maklumlah dah agak lama tak merayau, akhirnya aku dapat idea,aku nak g sekolah menengah aku…. MRSM kuala kubu bharu,sebelum tu.. aku g pasar malam,sebab aku tengah hari tadi langsung tak makan.. lapar gak arr…. Pastu terlampau exited sampai tak makan… hehehehe Setengah jam gak arr aku cari sekolah lama aku…. Maklumlah,.. lama dah tak pegi… last sekali aku g maser amik result SPM, lepas tu.. aku dah tak jejakkan kaki kat sana,….aku tak masuk pown sekolah aku.. aku just tengok keadaan sekolah aku dari luar pagar,rasa sebak pown ader,maser aku hirup udara kat situ…. Teringat aku dengan pengalaman2 aku kat sekolah tu….,teringat kawan2,cikgu… pastu macam2 lagi arr,lebih kurang 5 minit, aku pown chow…aku takut kalau lama2 sangat kat sana nanti nangis lak aku,hahahaha Maser aku on the way balik, aku tersengih sorang2.. maklumlah…. Teringat pengalaman pahit dan manis kat MRSM KKB. Entah kat maner ntah aku nyer member2.. kalau ader sesiapa yg baca artikel ni, pastu pernah sekolah kat MRSM KKB,contect aku erk,aku rindu sangat nak jumper ngan korang…. Anyway…. Aku nak ucapkan jutaan terima kasih kat cikgu2 kat MRSM KKB sebab dah banyak didik aku sampai aku boleh masuk Universiti, walaupown aku x pandai sangat macam budak2 lain, tapi aku rasa bersyukur dengan diri aku sekarang… Terima kasih cikgu….. Sekian .. wassalam

0 comments: