BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Tuesday, September 29, 2009

lalala kerja....

Dah seminggu gak arr aku kerja kat FLEXTRONIC (M) ni,rasa macam best pown ada gak arr bila kerja kat sini, baru2 ni,… aku kena buat kerja kat FIXTURE room, aku kena kemas bilik tu…. Aku ngan beberapa org lagi, kena buat benda tu. Nak kemas kat situ punyalah penat, lagi2 bulan puasa.. dugaannya cukup tinggi, rasa macam nak minum jer masa tu… tapi nasib baiklah iman kami masih tinggi, hehehehe Kat dalam bilik tu ada macam2 benda, boleh dikatakan macam bilik stor gak arr,…. Segala peralatan dan komponen ada kat dalam bilik tu…tugas kitorang skarang ni, kena asingkan benda yang boleh dipakai nagn benda yang tak boleh dipakai… kitorang ni maner arr tau benda maner yang boleh dan tak boleh dipakai,nasib baiklah ader sorang mamt ni, dah lama kerja kat sini… soo.., dia arr yang tunjukkan maner yang boleh dan maner yang tak boleh.. Peralatan yang masih boleh dipakai, kitorang amik datanya, nombor siri dan condition alat tu… kalau dah tak boleh pakai.. kitorang antar “scrap”jer….kira buang dalam tong sampah arr... biasanya jual.. jadikan besi buruk,.. hehehe Kerja ni agak letih tapi best, sbb banyak kawan2.. pastu enjoy2, borak2.. borak2 kitorang pown.... tangan still jalan buat kerja gak... Banyak gak pengalaman yg aku dapat maser buat kerja ni.. yang penting.. kita enjoy.. hehehhe

0 comments: