BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Thursday, October 15, 2009

Ramai yang sudah hebat.......



aku berbangga dengan apa yang aku terapkan kepada rakan2ku dan akhirnya..... aku berjaya... aku telah dengan sukarnya mempengaruhi mereka untuk bermain Rubix cube.. dan usaha aku tidak sia2,berikut adalah pencapaian pemain2 Rubix cube:

1) azhar @ mat joe: org pertama yang aku ajarkan kat unimap ni,berjaya membuatnya lebih kurang 4 hari,lebih maju berbanding aku (aku buat lebih kurang seminggu, sebb aku blajar dari video,hehehhee)

2) shah : orang ke-2 dalam rumah ni yang  berjaya membuat rubix cube. mula2 dier try main, pastu bosan.. dia giveup sekejap... bebehari kemudian, dia teringin balik nak try slove rubix, pastu dia dapat sattlekan 1st layer, sejak daripada kejadian tu.. dier terus nak try solve sendiri.... dengan usaha yang gigih,dier tak tidor sampai pagi sebab duk buat benda alah ni... akhirnya berjaya.... total hari yang dier benar2 belajar: 3 hari



3) wendy (merangkap awek aku..hehhee): dah lama nak buat benda ni... sebab hari tu dier nampak aku solve rubix depan dier... kagum dier ngan aku,hehhehe pastu dier pown teringin nak belajar main rubix, dengan menggunakan rumus yang diberikan,dan juga tunjuk ajar daripada aku... akhirnya .. dier dapat solve rubix tu dalam masa lebih kurang 2 hari.....

4) zafri @ don zaff : jiran sebelah umah, dier tengok umah aku dah ramai yang pandai bermain rubix, dier rasa jelous.. teringin gak nak main macam kitorang sebab dier ni jenis yang suka challenging game, sama gak arr macam aku,hehehhee....... dier blajar solve rubix daripada shah, shah banyak gak ajar dier cam ner nak buat.. tapi kadang2 aku pown ader gak ajar dier kalau dier mintak ajar daripada aku.... ilmu tak leh kedekut... betul x??? dier dapat solve rubix dalam masa lebih kurang  3 hari...

ops.... ada sorang lagi... nama dier cepet...: tengah dalam proses mendalami ilmu permainan ni...


tahniah aku ucapkan kepada mereka yang telah berjaya mempelajari bagaimana nak solve rubix, aku harapkan.. ilmu ni akan diperkembangkan....



0 comments: