BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday, March 21, 2012

biskut itu yang aku cari...

semalam... aku bukak tin biskut aku, macam2 biskut ada dalam tin tu... tapi.. hanya 1 jenis biskut yang aku teringin nak makan. kalau dalam kelompok biskut2 dalam tin ni, biskut tu ar yang paling terpinggir. sbelum ni... macam biasa,biskut tu aku mkan dlu, dengan harapan... aku leh makan biskut yang sedap2 d kemudian hari.... tapi.. malam tu, aku teringin giler nak makan biskut tu... tapi malangnya.... dah xda, aku teringin sangat2 n perlukannya.... puas aku geledah... tapi kenyataannya...ia sudah tiada..

terpikir aku sejenak.... kenapa kita kadangkala kehilangan sesuatu yg kita perlukan, d waktu ianya benar2 perlu hadir.... pernahkah kita berhadapan dengan situasi d mana kita jumpa sesuatu yg menarik dan  baru untuk d beli, tetapi sebenarnya... kita sedang mencari barang yang lama, yg susah untuk d temui..

itulah idup..... kadangkala kita sukar berjumpa dengan barang dan insan tatkala kita amat2 memerlukannya.. akhir kata, hargailah apa yang anda ada, kerana... 1 hari nanti, kita akan benar2 memerlukannya... wassalam

0 comments: